Ίσως η πιο αδιευκρίνιστη επιρροή των ενεργειών marketing είναι αυτή στο χτίσιμο του Brand name. Αυτών δηλαδή των πωλήσεων που οφείλονται στους «πιστούς» πελάτες της εταιρείας, που αποκτήθηκαν μέσα στα χρόνια της παρουσίας της εταιρείας, με σειρά marketing ενεργειών και που αποτελούν τον πυρήνα και την παρακαταθήκη της εταιρείας για το μέλλον.
Παρά την απώλεια μιας κοινά αποδεκτής μεθόδου για την ανάλυση και εκτίμηση του Brand Equity, η Inventive βασισμένη κατά το ήμισυ σε πολύ σύγχρονες οικονομετρικές μεθόδους και μοντέλα αλλά και στην εμπειρία της, μπορεί να προσφέρει εκτιμήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Παρόμοιες μαθηματικές μέθοδοι χρησιμοποιούνται επιτυχημένα εδώ και χρόνια στην αεροναυπηγική για την εξασφάλιση της πτητικής ικανότητας αεροπλάνων και διαστημοπλοίων.
Θέματα εποχικότητας και τάσεων της αγοράς συνήθως είναι καλά κρυμμένα και πλεγμένα μέσα στο σύνολο των πωλήσεων, καθιστώντας δύσκολη την αμιγή εκτίμηση αυτών.
Η Inventive είναι σε θέση να τα διερευνήσει στατιστικά και να προσφέρει εκτίμηση των παραπάνω παραγόντων, ακόμη σε σύγκριση και με τον ανταγωνισμό.
Για μια αναλυτική παρουσίαση των υπηρεσιών μας στο χώρο σας, παρακαλούμε στείλτε μας το ονοματεπωνυμό σας, τηλέφωνο επκοινωνίας και το όνομα της εταιρείας σας στο info@inventive.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας