Αρχική Η Εταιρεία Το πρόβλημα Η λύση Μεθοδολογία Testimonials Jobs Επικοινωνία





Η πληθώρα των μέσων διαφήμισης, αλλά και η πολυπλοκότητα του μηχανισμού επίδρασης αυτών στις πωλήσεις των εταιρειών στην σύγχρονη εποχή καθιστά την ανάλυσή τους ένα ιδιαίτερα δύσκολο έργο. Η επίδραση της διαφήμισης είναι πλέον καλά κρυμμένη μέσα στο ψηφιδωτό των πωλήσεων, δίνοντας αρκετές φορές τη λανθασμένη εντύπωση πως είναι ανύπαρκτη.

Η Inventive, με την επίκληση σύγχρονων οικονομετρικών μεθόδων από έμπειρους και καλά καταρτισμένους συμβούλους, εκτιμά την αποδοτικότητα αλλά και αποτελεσματικότητα των διαφόρων μέσων διαφήμισης όπου στο παρελθόν ο πελάτης είχε επενδύσει (Τηλεόραση, Ράδιο, Τύπος, Αφίσες κτλ).

Αρχικά, διαχωρίζεται και παρουσιάζεται η επιμέρους συνεισφορά των μέσων διαφήμισης στις πωλήσεις και συνεπώς και το ROMI (Return On Media Investment) αυτών. Δηλαδή επιστροφή για κάθε 1€ που επενδύθηκε. Επιπλέον, μπορεί να γίνει δευτερεύουσα ανάλυση για να μελετηθεί ο τρόπος επίδρασης των μέσων αυτών στην πορεία των πωλήσεων.

Τυχόν αδύνατα σημεία μπορούν να εντοπιστούν για να βελτιωθούν στο μέλλον (π.χ. φαινόμενα υπέρ-επένδυσης ή υπό-επένδυσης).

Τέλος, το όφελος από τη συγγενική διαφήμιση (halo effect) είναι μία βασική παράμετρος που εκτιμάται, μιας και μπορεί να είναι μια κρυφή πηγή εξοικονόμησης κεφαλαίων και κατ' επέκταση χωρίς κόπο ενίσχυσης της θέσης του πελάτη στον ανταγωνισμό.

  Επόμενη
Για μια αναλυτική παρουσίαση των υπηρεσιών μας στο χώρο σας, παρακαλούμε στείλτε μας το ονοματεπωνυμό σας, τηλέφωνο επκοινωνίας και το όνομα της εταιρείας σας στο info@inventive.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας
Copyright 2004-2007. Inventive is a Registered Trademark ®
>Internet Support © 2007 emile ®