Παρότι είναι φανερό και γνωστό σε όλους τους managers ότι οι προωθητικές ενέργειες επιφέρουν αύξηση των πωλήσεων, αυτό που η ανάλυση της Inventive προσφέρει είναι η εκτίμηση του ποσοστού της αύξησης των πωλήσεων που οφείλεται καθαρά και μόνο στις προωθητικές ενέργειες, προσφέροντας επίσης εκτίμηση για το επίπεδο του διαφυγόντος κέρδους.
Επιπλέον, μπορούν να μελετηθούν ξεχωριστά οι διαφορετικοί μηχανισμοί προωθητικών ενεργειών (Temporal Price Reduction «0.50 λεπτά φθηνότερα», Consumer Promotion «δώρο μία τσάντα», Cross Product Promotion «1 + 1 άλλο προϊόν δώρο», Κουπόνια κτλ).
Εκτιμήσεις της αποδοτικότητας των προωθητικών μηχανισμών ROPI (Return On Promotion Investment), μπορούν εύκολα να γίνουν λαμβάνοντας πάντα υπόψιν το διαφυγόν κέρδος.
Τέλος, ανάλογα με την ποιότητα των διαθέσιμων δεδομένων μπορεί να μελετηθεί και η συνεισφορά των in-stores displays ή promoters κατά τη διάρκεια μιας προωθητικής ενέργειας.
Για μια αναλυτική παρουσίαση των υπηρεσιών μας στο χώρο σας, παρακαλούμε στείλτε μας το ονοματεπωνυμό σας, τηλέφωνο επκοινωνίας και το όνομα της εταιρείας σας στο info@inventive.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας